Munka-magánélet
Gyakorlati információk munkáltatóknak és munkavállalóknak
Küldetés
Kezdőlap   »   Munkáltatóknak

Munkáltatóknak

A "brendes" vállalatoké a jövő

Számtalan kutatás mutatja, hogy a fiatalabb nemzedékeknek, képviselőinek kiemelkedően fontos szempont mind a tehetségek megszerzésénél, mind a megtartásuknál a jó munkáltatói márka (EMPLOYER BRAND) és az ami ténylegesen mögötte van.

Évente óriási összegeket költ a társadalom a kiégett, krónikus stresszben élő, menedzserbetegségtől szenvedő dolgozók testi-lelki problémáinak kezelésére. Eközben rengeteg pénzt fordítanak a vállalatok ugyanezen munkavállalóik pótlására, a növekvő fluktuációs költségekre, valamint különféle motivációs célzatú intézkedésekre, hogy a még egészséges, de motivációjukat veszített munkatársaikba életet leheljenek.

Mi tehát a megoldás? 
A családbarát vállalati kultúra, mert…

  • A vállalati termelékenység és hatékonyság elérése a munkavállalói elégedettség növelésén keresztül
  • Fluktuációs és toborzási költségek csökkentése
  • Munkáltatói márka kiépítése vagy erősítése (employment branding)
  • A munkavállalói munka-magánélet egyensúly (WLB) segítése
  • A munkáltató iránti kötődés és bizalom megerősítése (megtartás)
  • Kiszámíthatóság és szervezeti hatékonyság növekedése

Családbarát szemlélet meghonosításával a vállalat hármas célrendszert teljesíthet (CSR):


2020 Három Királyfi Három Királylány Alapítvány - Minden Jog Fenntartva
Honlapkészítés: Eastside Informatika